۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
تعداد بازدید: ۱۲۴۴۰۷
مربی تیم ملی در مسابقات جهانی بلگراد با اشاره به همکارانش در این چند سال همکاری با تیم بزرگسالان گفت: پژمان درستکار و کادرفنی تیم ملی، مظلوم‌ترین کادری بودند که من دیده‌ام. همه در این سه سال شبانه‌روز بدون ادعا کار کردند، هرچند خیلی‌ها غیرمنصفانه به ما تاختند، اما برای اینکه حاشیه نشود سعی کردیم سکوت کرده و کوتاه بیاییم.
کد خبر: ۳۵۳۹۱
اخلاقی نبود بعد از درستکار را ادامه دهم| سکوت کردیم تا حاشیه درست نشود
 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، احسان امینی در پاسخ به این سؤال که چرا از همراهی تیم ملی آزاد به عنوان عضو کادرفنی خودداری کرد؟ اظهار داشت: پیش از آنکه از دلایلم بگویم می‌خواهم از علیرضا دبیر تشکر کنم که در این چند سال همه امکانات و شرایط لازم را برای ما فراهم کرد. قلباً می‌گویم که دبیر همیشه به من محبت داشت و از او خیلی چیزها یاد گرفتم. از نظر من دبیر با اختلاف زیاد بهترین رئیس فدراسیون تاریخ کشتی ایران بوده و خواهد بود که دیگر هیچ کسی شبیه او نخواهد آمد. از او و محسن کاوه ممنونم که فرصت دوباره‌ای برای همکاری با تیم ملی به من دادند.

وی که همکاری‌اش با فدراسیونِ علیرضا دبیر را با تیم ملی جوانان آغاز کرده بود، درباره اینکه چرا دعوت محسن کاوه را نپذیرفته، تصریح کرد: کاوه عزیز من است، در اردوی جوانان از تجربیاتش استفاده کردم و حالا هم آرزو دارم تیمش در المیپک بهترین نتیجه را بگیرد. او مربی خوب، با چارچوب و زحمتکش کشتی ایران است، همیشه به من محبت داشته و باعث افتخارم است که از من خواسته شد با تیم ملی همکاری کنم، اما یک مسئله‌ای وجود داشت و آن اینکه من با پژمان درستکار کارم را در تیم ملی بزرگسالان شروع کردم. از نظرم اخلاقی نبود که بخواهم باز هم کار را ادامه دهم. دوست داشتم تا آخر با درستکار بمانم، من با او آمدم و تصمیم گرفتم با او هم بروم. هم چارچوب خودم را دارم و هم از نظر اخلاقی همیشه چیزهایی را رعایت می‌کنم و رفاقت و معرفت برایم خیلی مهم است، خیلی بالاتر از پول و جایگاه.

مربی تیم ملی در مسابقات جهانی بلگراد با اشاره به همکارانش در این چند سال همکاری با تیم بزرگسالان گفت: پژمان درستکار و کادرفنی تیم ملی، مظلوم‌ترین کادری بودند که من دیده‌ام. همه در این سه سال شبانه‌روز بدون ادعا کار کردند، هرچند خیلی‌ها غیرمنصفانه به ما تاختند، اما برای اینکه حاشیه نشود سعی کردیم سکوت کرده و کوتاه بیاییم. این سه سال جزو پرافتخارترین سال‌های کشتی ایران بود که بهترین نتایج را کسب کردیم، تیم ملی در این چند سال کم افتخار کسب نکرد. از یکسری پیشکسوتان ناراحتم که همیشه به ما می‌تاختند، وقتِ بردها، سکوت کرده و زمانی که باختی بود، فقط انتقاد می‌کردند. به هرحال همه اینها گذشت و دیگر هم اهمیت ندارد. به خاطر مردم و تیم ملی کشورمان عاشقانه با تیم کار کردیم و هیچ ادعایی هم نداشتیم.

سرمربی تیم‌های بلیش و هوتن در لیگ‌های 2 فصل اخیر تأکید کرد: چند سال با بچه‌ها زندگی کردیم و رابطه خوبی بین‌مان برقرار بود. امیدوارم در المپیک نتیجه لازم را بگیرند چون هم بچه‌ها و هم فدراسیون علیرضا دبیر خیلی در این سال‌ها زحمت کشیده‌اند و امیدوارم مزد زحمات‌شان را بگیرند. کشتی‌گیران بسیار خوبی داشتیم که به لحاظ اخلاقی کم‌نظیرند. یکی مثل حسن یزدانی با آن روح بزرگش، یا امیرحسین زارع، کامران قاسم‌پور، یونس امامی، محمد نخودی، رحمان عموزاد و... همه باشعور و شخصیت بالا هستند. بین ما اتحاد، رفاقت و همدلی بی‌نظیری وجود داشت که در عین رفاقت، تمام چارچوب‌ها رعایت می‌شد و کوچک‌ترین بی‌نظمی را از این تیم ندیدیم.  اینکه بچه‌ها دیر یا زود به اردو بیایند یا اینکه در تمرینات کم‌کاری کنند، اصلاً وجود نداشت. تیم خوبی داریم که همه شانس مدال هستند. امیدوارم ابتدا سهمیه‌ها کامل شود و بعد از آن در هر 6 وزن مدال المپیک بگیریم.

امینی درباره اینکه آیا جدایی‌اش از تیم ملی به خاطر پیوستن احسان لشگری به کادرفنی تیم ملی بوده است؟ به تسنیم گفت: نه، اینطور نیست. او یکی از قهرمانان و پیشکسوتانی است که قبولش دارم و چارچوب‌دار است. لشگری و مهدی تقوی از جمله نفراتی بودند که هیچ وقت نظر غیرمنصفانه ندادند و از هر دوی آنها ممنونم. انتخاب لشگری و تقوی انتخاب شایسته‌ای برای کادرفنی تیم ملی بود. بقیه مربیان انتخاب شده هم همین‌طور. احسان لشگری که علاوه بر اینکه از قهرمانان خوب کشتی ما بوده، سابقه مربیگری هم دارد. مسئله من، مشکل داشتن با کسی نیست، یکی اینکه نخواستم بدون پژمان درستکار به کار ادامه دهم و دیگر اینکه یکسری مشکلات شخصی خودم هم هست، در این سه سال حتی 3-4 ماه هم کنار خانواده نبودم، به لحاظ کاری، تحصیلی و... کارهای روی زمین مانده داشتم. هیچ اختلافی نه با فدراسیون و نه با کادرفنی جدید ندارم و جز محبت و خوبی از دبیر، کاوه و بقیه چیزی ندیدم.

 

 
برچسب ها: کشتی آزاد
ارسال نظر
آخرین اخبار